avatar
Tuba Akpolat Doç. Dr. MİMAR SİNAN GÜZEL SANATLAR ÜNİVERSİTESİ
Yayın 13 Hakemlik 15 CrossRef Atıf 36 TR Dizin Atıf 4
13 Yayın
15 Hakemlik
36 CrossRef Atıf
4 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitim Yönetimi Eğitimde Denetim Eğitim Planlaması Teftiş ve Planlama Eğitimde Liderlik Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi (Diğer) Öğretmen ve Öğrenci Refahı Eğitim Ekonomisi

Kurum

MİMAR SİNAN GÜZEL SANATLAR ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

Öğretmenlere Yönelik Örgütsel Sinerji Ölçeği’nin Geliştirilmesi
Yazarlar: Tuba Akpolat , Ahmet Faruk Levent
DOI: 10.17860/mersinefd.358755
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3654

6

1

3654

Ortaokul Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi
DOI: 10.30964/auebfd.822101
ATIF 12 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1817

12

1

1817

3

1

950

Yayınlar

Abdüktif Düşünmenin K12 Beceri Geliştirme Sürecindeki Rolü: Matematik Dersi Örneği
Yayın Bilgisi: 2024 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1308508
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 180

0

180

0

138

0

673

0

476

0

231

0

712

0

367

1

950

1

1817

0

1247

Öğretmenlere Yönelik Örgütsel Sinerji Ölçeği’nin Geliştirilmesi
Yazarlar: Tuba Akpolat , Ahmet Faruk Levent
DOI: 10.17860/mersinefd.358755
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3654

1

3654

0

2003

Yayınlar

1

0

673

3

1

950

Ortaokul Öğrencilerinin Uzaktan Eğitime İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi
DOI: 10.30964/auebfd.822101
ATIF 12 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1817

12

1

1817

Esneklik Ölçeği’nin Geliştirilmesine İlişkin Geçerlilik ve Güvenilirlik Çalışması
Yayın Bilgisi: 2020 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.643277
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1247

3

0

1247

Öğretmenlere Yönelik Örgütsel Sinerji Ölçeği’nin Geliştirilmesi
Yazarlar: Tuba Akpolat , Ahmet Faruk Levent
DOI: 10.17860/mersinefd.358755
ATIF 6 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3654

6

1

3654

11

0

2003

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.