Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Şirin Yılmaz
Şirin Yılmaz
Doç. Dr.
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
15
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
37
15
Yayın
14
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
37
TR Dizin Atıf
0000-0002-0238-8550
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Çevre Eğitimi ve Yaygınlaştırılması
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Güncel eğitim sorunlarına yönelik çalışmaların tematik olarak incelenmesi: Sınıf eğitimi örneklemi
Yazarlar:
Şirin Yılmaz
,
Görsev Savcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.993526
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
697
0
ATIF
1
FAVORİ
697
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN ÇOCUKLARA KİTAP OKUMA ETKİNLİKLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Şirin Yılmaz
,
Tuğçe Turguner
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1365
0
ATIF
1
FAVORİ
1365
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
60-72 Aylık Okul Öncesi Öğrencilerinin Epistemik Profillere Göre Sosyobilimsel Konulara Yönelik Muhakeme Becerilerinin Araştırılması: Isparta Örneği
Yazarlar:
Şirin Yılmaz
,
Muhammed Safa Yıldırım
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.1281011
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
140
0
FAVORİ
140
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Investigation of the relationship between gifted students' attitudes to collaborative learning and their perfectionist structure
Yazarlar:
Şefika Doğan
,
Şirin Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: 10.17478/jegys.1325115
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
426
0
FAVORİ
426
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN ÇOCUKLARA KİTAP OKUMA ETKİNLİKLERİNE YÖNELİK GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Şirin Yılmaz
,
Tuğçe Turguner
Yayın Bilgisi: 2022 ,
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1365
1
FAVORİ
1365
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Güncel eğitim sorunlarına yönelik çalışmaların tematik olarak incelenmesi: Sınıf eğitimi örneklemi
Yazarlar:
Şirin Yılmaz
,
Görsev Savcı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.993526
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
697
1
FAVORİ
697
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL FEN BİLİMLERİ DERSLERİNDE SINIF ÖĞRETMENLERİNİN SÖYLEMLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Cankara
,
Şirin Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.952272
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
917
0
FAVORİ
917
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Web 2.0 Uygulamalarının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öz-Yeterlik İnançları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Timur
,
Şirin Yılmaz
,
Didem Küçük
Yayın Bilgisi: 2021 ,
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
953
0
FAVORİ
953
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Preservice Teachers’ Knowledge Levels, Risk Perceptions and Intentions to Use Renewable Energy: A Structural Equation Model
Yazarlar:
Mehmet Demirbağ
,
Şirin Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.625409
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
736
0
FAVORİ
736
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Alanları Bilim İnsanlarının Fen, Matematik, Mühendislik ve Teknoloji Arasındaki İlişkiler Hakkında İnançları: STEM için Pedagojik bir Çerçeve
Yazarlar:
Ahmet Kılınç
,
Mehmet Demirbağ
,
Şirin Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.504913
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2063
0
FAVORİ
2063
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN CANLI KAVRAMINA YÖNELİK ANAHTAR KELİMELERİNİN BELİRLENMESİ: BİR FENOMENOLOJİ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Şirin Yılmaz
,
Betül Timur
, Serkan Timur
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.347795
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2009
0
FAVORİ
2009
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN EĞİTİM BİLİŞİM AĞI (EBA) SİSTEMİNİ KULLANMALARINA YÖNELİK GÖRÜŞLERİ / SECONDARY SCHOOL STUDENTS’ OPINION FOR USING THE SYSTEM OF EDUCATION INFORMATION NETWORK (EBA)
Yazarlar:
Betül Timur
,
Şirin Yılmaz
, Ayfer İşseven
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Asya Öğretim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3025
0
FAVORİ
3025
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİSAYARA YÖNELİK TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Serkan Timur
,
Şirin Yılmaz
,
Betül Timur
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Asya Öğretim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1059
0
FAVORİ
1059
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve Teknoloji Öğretmenleri İle Öğretmen Adaylarının Fen Deneylerinin Amaçlarını Kavramaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Serkan Timur
,
Şirin Yılmaz
,
Betül Timur
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1606
0
FAVORİ
1606
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin ve Öğretmen Adaylarinin Çevreye Yönelik BakIşlarInIn İncelenmesi / A Study of Determining Pre-Service Science Teachers' and Science Teachers' Viewpoint Toward Environment
Yazarlar:
Serkan Timur
,
Betül Timur
,
Şirin Yilmaz
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
980
0
FAVORİ
980
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Kullanımına Yönelik Öz-yeterlik İnançları
Yazarlar:
Betül Timur
,
Şirin Yılmaz
,
Serdar Timur
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1458
0
FAVORİ
1458
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Ve Teknoloji Öğretmenleri Ve Öğretmen Adaylarının Yapılandırmacı Yaklaşıma Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Betül Timur
,
Şirin Yılmaz
,
Serkan Timur
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
914
0
FAVORİ
914
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Asya Öğretim Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
İstanbul Aydın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Journal of Education in Science Environment and Health
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
İstanbul Aydın Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Preservice Teachers’ Knowledge Levels, Risk Perceptions and Intentions to Use Renewable Energy: A Structural Equation Model
Yazarlar:
Mehmet Demirbağ
,
Şirin Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.625409
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
736
1
ATIF
0
FAVORİ
736
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Alanları Bilim İnsanlarının Fen, Matematik, Mühendislik ve Teknoloji Arasındaki İlişkiler Hakkında İnançları: STEM için Pedagojik bir Çerçeve
Yazarlar:
Ahmet Kılınç
,
Mehmet Demirbağ
,
Şirin Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.504913
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2063
2
ATIF
0
FAVORİ
2063
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN CANLI KAVRAMINA YÖNELİK ANAHTAR KELİMELERİNİN BELİRLENMESİ: BİR FENOMENOLOJİ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Şirin Yılmaz
,
Betül Timur
, Serkan Timur
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.347795
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2009
1
ATIF
0
FAVORİ
2009
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat