Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Sevim Bezen
Sevim Bezen
Dr. Öğr. Üyesi
HACETTEPE UNIVERSITY
Yayın
7
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
21
7
Yayın
5
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
21
TR Dizin Atıf
0000-0002-0304-5314
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fizik Eğitimi
Kurum
HACETTEPE UNIVERSITY
Popüler Yayınları
Öğretmen Adaylarının Fizik Laboratuvar Uygulamasına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
İşıl Aykutlu
,
Sevim Bezen
,
Celal Bayrak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.463841
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1014
4
ATIF
1
FAVORİ
1014
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fizik konularının yaşamla ilişkilendirilme düzeyi: Ortaöğretim fizik dersi öğretim programının analizi
Yazarlar:
Sevim Bezen
,
İpek Derman
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1357476
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4
0
FAVORİ
4
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Preservice Teachers’ Experience of History and Philosophy of Science Course: A Phenomenological Research
Yazarlar:
Sevim Bezen
,
Celal Bayrak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.909617
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
520
0
FAVORİ
520
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen adaylarının duran dalga kavramına yönelik kavramsal anlamaları
Yazarlar:
Işıl Aykutlu
,
Sevim Bezen
,
Celal Bayrak
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.744113
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1366
0
FAVORİ
1366
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sorgulamaya Dayalı Öğrenme Yaklaşımı Aracılığıyla Öğrenci Tutum ve Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Sevim Bezen
,
Celal Bayrak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1364
0
FAVORİ
1364
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Duygusal Zeka ve Mesleğe Yönelik Kaygı Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
İşıl Aykutlu
,
Sevim Bezen
,
Celal Bayrak
,
Nilgün Seçken
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1286
0
FAVORİ
1286
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Fizik Laboratuvar Uygulamasına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
İşıl Aykutlu
,
Sevim Bezen
,
Celal Bayrak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.463841
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1014
1
FAVORİ
1014
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSANSÜSTÜ EĞİTİME YÖNELİK TUTUM ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİ: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Sevim Bezen
,
İşıl Aykutlu
,
Nilgün Seçken
,
Celal Bayrak
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
710
0
FAVORİ
710
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Turkish Journal of Education
Hakemlik
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Erciyes Akademi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Yayınlar
Öğretmen Adaylarının Fizik Laboratuvar Uygulamasına İlişkin Metaforik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
İşıl Aykutlu
,
Sevim Bezen
,
Celal Bayrak
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14686/buefad.463841
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1014
4
ATIF
1
FAVORİ
1014
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat