İbrahim Limon profil resmi
İbrahim Limon Doç. Dr. Haliç Üniversitesi
Yayın 15 Hakemlik 25 CrossRef Atıf 44 TR Dizin Atıf 53
15 Yayın
25 Hakemlik
44 CrossRef Atıf
53 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Eğitim Yönetimi

Biyografi

Boğaziçi Üniversitesi İngilizce Öğretmenliği (2003), Sakarya Üniversitesi Eğitim Yönetimi ve Denetimi (2014), Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi (2019)

Kurum

Haliç Üniversitesi

Popüler Yayınları

COVID-19 SALGINI BAĞLAMINDA ÖĞRETMENLERİN ALGILADIKLARI “AŞIRI İLETİŞİM YÜKÜ” DÜZEYİ
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.776450
ATIF 13 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2617

13

1

2617

Relationship between Empowering Leadership and Teachers’ Job Performance: Organizational Commitment as Mediator
Yayın Bilgisi: 2022 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.945201
ATIF 11 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1792

11

1

1792

Yayınlar

Okul etkililiği araştırmalarına yönelik bibliyometrik bir analiz
DOI: 10.33400/kuje.1317097
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 158

0

158

Öğretmenlerin Perspektifinden Okul Müdürlerinin Ders Denetimi: Bir Olgubilim Çalışması
Yayın Bilgisi: 2023 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1131067
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 554

0

554

0

421

Öğretmenlerin Mesleki Dayanıklılık Kapasitelerinin Çeşitli Demografik Değişkenler Bağlamında İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.953186
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 611

0

611

Türkiye’de Öğretimsel Liderlik Araştırmaları: Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
DOI: 10.34056/aujef.1082087
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1105

0

1105

1

1792

0

848

Development and Initial Validation of Micromanagement Scale for School Principals
Yayın Bilgisi: 2021 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.21.7.8.1
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1131

0

1131

Okul Müdürlerinin Okul Yönetiminde Özerkliğe İlişkin Görüşleri
DOI: 10.19126/suje.648585
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 870

0

870

COVID-19 SALGINI BAĞLAMINDA ÖĞRETMENLERİN ALGILADIKLARI “AŞIRI İLETİŞİM YÜKÜ” DÜZEYİ
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.776450
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2617

1

2617

Turkish Adaptation of Change Fatigue Scale: A Study of Reliability and Validity
DOI: 10.19126/suje.646463
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1068

0

1068

0

1074

0

1834

Yayınlar

Öğretmenlerin Mesleki Dayanıklılık Kapasitelerinin Çeşitli Demografik Değişkenler Bağlamında İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.953186
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 611

1

0

611

Türkiye’de Öğretimsel Liderlik Araştırmaları: Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
DOI: 10.34056/aujef.1082087
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1105

1

0

1105

Relationship between Empowering Leadership and Teachers’ Job Performance: Organizational Commitment as Mediator
Yayın Bilgisi: 2022 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.945201
ATIF 11 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1792

11

1

1792

Okul Müdürlerinin Okul Yönetiminde Özerkliğe İlişkin Görüşleri
DOI: 10.19126/suje.648585
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 870

3

0

870

COVID-19 SALGINI BAĞLAMINDA ÖĞRETMENLERİN ALGILADIKLARI “AŞIRI İLETİŞİM YÜKÜ” DÜZEYİ
Yayın Bilgisi: 2020 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.776450
ATIF 13 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2617

13

1

2617

Turkish Adaptation of Change Fatigue Scale: A Study of Reliability and Validity
DOI: 10.19126/suje.646463
ATIF 6 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1068

6

0

1068

1

0

1074

8

0

1834

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.