avatar
Seraceddin Levent Zorluoğlu Doç. Dr. Süleyman Demirel Üniversitesi
Yayın 24 Hakemlik 26 CrossRef Atıf 55 TR Dizin Atıf 6
24 Yayın
26 Hakemlik
55 CrossRef Atıf
6 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Kimya Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi Görme Engelli Eğitimi

Kurum

Süleyman Demirel Üniversitesi

Popüler Yayınları

7

2

2002

0

1

595

0

1

939

Yayınlar

1

456

0

530

Eğitimde Nöromitler
Yayın Bilgisi: 2023 , Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.1256588
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 624

1

624

1

939

0

759

1

595

Görme Yetersizliği Olan Öğrencilere Fen Eğitimi: Uygulamalı Etkinlik Analizi
DOI: 10.14686/buefad.627796
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1231

0

1231

0

3668

Opinions of Science Teachers about the Assessment of Talented Students in Science and Arts Centers
Yazarlar: Seraceddin Levent Zorluoğlu , Yasemin Çetin, Aybüke Aşık, Zeynep Nur Gündüz, Hüseyin Mertol
Yayın Bilgisi: 2020 , Talent
DOI: 10.46893/talent.758691
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 570

0

570

0

3202

2

2002

Eğitsel Oyuncak ve Eğitsel Oyun İçerikli Araştırmalardaki Eğilimler: İçerik Analizi
Yazarlar: Seraceddin Levent Zorluoğlu , Burcu Çakır Elbir
Yayın Bilgisi: 2019 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.420203
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3333

0

3333

0

1669

Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Öğrenmelerini Destekleyici İhtiyaçlar
DOI: 10.24315/trkefd.279369
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10424

1

10424

Yayınlar

1

1

345

6

0

899

Opinions of Science Teachers about the Assessment of Talented Students in Science and Arts Centers
Yazarlar: Seraceddin Levent Zorluoğlu , Yasemin Çetin, Aybüke Aşık, Zeynep Nur Gündüz, Hüseyin Mertol
Yayın Bilgisi: 2020 , Talent
DOI: 10.46893/talent.758691
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 570

2

0

570

6

0

3202

7

2

2002

Eğitsel Oyuncak ve Eğitsel Oyun İçerikli Araştırmalardaki Eğilimler: İçerik Analizi
Yazarlar: Seraceddin Levent Zorluoğlu , Burcu Çakır Elbir
Yayın Bilgisi: 2019 , Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.420203
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3333

3

0

3333

8

0

1669

Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Öğrenmelerini Destekleyici İhtiyaçlar
DOI: 10.24315/trkefd.279369
ATIF 9 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 10424

9

1

10424

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.