Berrin Akman profil resmi
Berrin Akman Prof. Dr. HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
Yayın 49 Hakemlik 5 CrossRef Atıf 105
49 Yayın
5 Hakemlik
105 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Okul Öncesi Eğitim

Kurum

HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ

Popüler Yayınları

ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE DÜŞÜNME BECERİLERİNİN GELİŞİMİ
Yayın Bilgisi: 2018 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 6 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 28722

0

6

28722

0

5

18492

8

3

29681

0

1

1288

Okul Öncesi Öğretmenlerinin STEM Semantik Algılarının ve STEM Yaklaşımına Yönelik Düşüncelerinin Belirlenmesi
Yazarlar: Gülşah Günşen , Gülden Uyanık, Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3387
ATIF 10 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2477

10

1

2477

Yayınlar

A Comprehensive Review of Technological Pedagogical Content Knowledge (TPACK)
DOI: 10.30900/kafkasegt.1282126
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 145

0

145

0

175

The Self-Awareness Scale for Anti-Bias Education: A Reliability and Validity Study
DOI: 10.30900/kafkasegt.1176533
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 376

0

376

Erken Çocukluk Matematiğine Yönelik Öğretmen Görüşleri
DOI: 10.17522/balikesirnef.1224695
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 460

0

460

1

2098

0

720

0

948

0

258

0

942

0

1082

1

821

0

2661

0

2866

0

1942

0

3542

0

1725

0

1916

0

1765

0

3253

0

1244

1

2477

Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Erken Müdahale Kavramına İlişkin Algıları
Yazarlar: Berrin Akman , İpek Karlıdağ, Zübeyde Zeynep Özen
Yayın Bilgisi: 2019 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466406
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 518

1

518

Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme Aracı Olarak Pedagojik Dokümantasyon
Yayın Bilgisi: 2019 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.406586
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4500

0

4500

Suriyeli Mültecilerin Eğitimine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Servet Kardeş, Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2019 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466333
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 806

0

806

1

2185

Üstün Yetenekliler Alanında Yapılmış Tezlerin Analizi
Yayın Bilgisi: 2018 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.353279
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5858

0

5858

ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE DÜŞÜNME BECERİLERİNİN GELİŞİMİ
Yayın Bilgisi: 2018 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 6 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 28722

6

28722

0

7019

0

6731

3

29681

Preservice Preschool Teachers’ Views on the Characteristics of Gifted Children
Yazarlar: Dila Yazıcı, Berrin Akman , Servet Kardeş, Elif Mercan Uzun
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1075

0

1075

0

13011

0

2640

1

1288

0

5125

0

6791

0

1526

0

2659

Bağlanma Boyutları ,Sınıf Yönetimi Profilleri ve Öğretmen-Aile Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi1
Yayın Bilgisi: 2016 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.41090
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1674

0

1674

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Müze Eğitimine İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Berrin Akman , Şenay Özen Altınkaynak , Şenay Altınkaynak , H.gözde Ertürk Kara, H.Gözde Ertürk, Şadiye Can Gül
DOI: 10.19171/uuefd.49876
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4639

1

4639

Okul Öncesi Öğretmenlerinde Tükenmişlik Üzerine Bir Çalışma
Yazarlar: Berrin Akman , Necdet Taşkın , Zeynep Özden, Figen Çörtü
Yayın Bilgisi: 2010 , İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1763

0

1763

Makalelerin Yayımlandığı Dergiler

Yayınlar

1

1

2098

1

0

1082

1

1

821

1

0

3542

2

0

1916

1

0

3253

Okul Öncesi Öğretmenlerinin STEM Semantik Algılarının ve STEM Yaklaşımına Yönelik Düşüncelerinin Belirlenmesi
Yazarlar: Gülşah Günşen , Gülden Uyanık, Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.3387
ATIF 10 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2477

10

1

2477

Çocuğu Tanıma ve Değerlendirme Aracı Olarak Pedagojik Dokümantasyon
Yayın Bilgisi: 2019 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.406586
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4500

2

0

4500

Suriyeli Mültecilerin Eğitimine Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar: Servet Kardeş, Berrin Akman
Yayın Bilgisi: 2019 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/ilkonline.2018.466333
ATIF 24 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 806

24

0

806

4

1

2185

Üstün Yetenekliler Alanında Yapılmış Tezlerin Analizi
Yayın Bilgisi: 2018 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.353279
ATIF 9 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5858

9

0

5858

10

0

7019

10

0

6731

8

3

29681

5

0

13011

2

0

2659

Bağlanma Boyutları ,Sınıf Yönetimi Profilleri ve Öğretmen-Aile Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi1
Yayın Bilgisi: 2016 , İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.41090
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1674

1

0

1674

Okul Öncesi Öğretmenlerinin Müze Eğitimine İlişkin Görüşleri
Yazarlar: Berrin Akman , Şenay Özen Altınkaynak , Şenay Altınkaynak , H.gözde Ertürk Kara, H.Gözde Ertürk, Şadiye Can Gül
DOI: 10.19171/uuefd.49876
ATIF 10 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4639

10

1

4639

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.